25 maig 2006


ELS BOLQUERS DEL NADÓ
Fa molts dies que no us dedico unes parauletes. Si us plau, no us enfadeu amb mi! És que vaig molt atabalada, entre la feina, la universitat, els amics, les companyies, uns que han treballat en un projecte i després es retracten solets dient que ja no volen més... Ja sabeu de qui parlo, no? No cal dir més, no saben el que fan, pobrets! Sembla que la gran gavina els hagi menjat el coco. No us preocupeu, ja creixeran, però no és una “pataleta” més, sinó una “gran cagada” (perdoneu pel meu llenguatge políticament incorrecte, però és el que hi ha!) als bolquers d’un nadó acabat de néixer. Quina llàstima, esperem que en un futur aprenguin a anar al WC tot solets i ningú els hagi de netejar el pompis.

Ànims, a treballar i endavant!

9 comentaris:

A la/es maig 26, 2006 2:18 AM , Anonymous Pau ha dit...

Estimada Estefania,

M'encanta el teu nivell argumental. Molt de despotricar però no ho argumentes. Què jo sàpiga ERC té 75 anys d'història i de nadó res. "Pataleta" crec que devia ser la del PSC quan va fer fora ERC del govern. No cal que la gavina et mengi el coco per veure que aquest estatut no té res a veure amb el que els catalans vam aprovar.

 
A la/es maig 26, 2006 9:03 AM , Anonymous Anònim ha dit...

Cagada la de presentarse a les eleccions al parlament de catalunya. Per a què serveix aquest parlament? Per pactar durant mesos un projecte de reforma de l'estatut, al qual s'arriba a un acord, que TOTS (fins i tot els "adults" del PSC ) es comprometen a defensar i fins i tot el president de l'estat espanyol es va compormetre a acceptar ( com ho farà amb l'andalús) i.... tachan! unes reunions despres l'acord del parlament no només es paper mullat, sino que tots ja sabien que els acords d'aquest parlament regional no valen per a res!

Olé! La propera vegada que hagi de votar el president de la gene ( per cert vaig votar "útil" i per tant, maragall ) no m'ho pensaré dues vegades, "adults" socialistes mai més.

 
A la/es maig 26, 2006 9:56 AM , Anonymous Anònim ha dit...

Benvolguda Estefania:

A Granollers hi ha JSC?. No ho sabia, deu ser que aneu d'incògnit. Que no us deixen sortir els papes? O és que directament us ometen?. Només treuen als cadells a passejar quan queden vuits al decorat, oi?. I allà calladets, com si portéssiu morrió.
I l’altre tema: Oblida-ho, el teu partit MAI no consultarà a les bases per prendre cap decisió. Perquè, de fet, només els hi serveixen per fer de “mural” als mitins. MAI farà la consulta, molt menys fer-ne cas. Però pots seguir pensant, dins la teva maduresa (d’adulta, és clar!), que el partit que va investir als teus dos Presidents són una colla d’immadurs. Tens raó, sinó, no els hagueren investit.

Potser si vas más atabalada, com dius. Es nota en la complexitat dels arguments,i la reflexió profunda que fas a l'escrit. Es nota també,que t'han passat l'"Ariel" pel cap.

Molt bona feina! amb gent com tu, la gavina tindrà un vol plàcid sempre.

 
A la/es maig 28, 2006 5:03 PM , Anonymous David ha dit...

Està molt bé això de contrarestar les opinions d'algú quan et protegeix un anònim ... Hem sembla d'una maduresa increible!!!
Només cal dir que sí que hi ha JSC a Granollers, el que passa és que ens dediquem més a treballar, i no a fer concerts i sortir en totes les fotos possibles. Perquè la nostra idea política és molt més complexa que la vostra. Perquè nosaltres no només pensem en el fet diferencial de Catalunya, sinó que per a nosaltres la primera raó de ser, és la societat, el preocupar-nos pel bé de les persones, no per una idea nacionalista que finalment no pot aportar el benestar real a les persones. El fet que fòssim independents o que se'ns nomeni com una nació, no ens ampliarà l'Estat del Benestar, no crec que per això la sanitat millori, ni les comunicacions, ni les infrastructures, ni moltes altres coses.
Hem sembla molt bé que consultin a les bases per a votar el projecte del nou Estatut. Però, van preguntar a les bases a l'hora de negociar l'Estatut que va sortir del Parlament de Catalunya? A mi hem sembla que no.

 
A la/es juny 01, 2006 10:29 AM , Anonymous Anònim ha dit...

Estimat David,

La maduresa no es demostra amb el fet de ésser anònim o deixar de ser-ho. Què en faries de saber el meu nom?. Que potser prendries represàlies?. Quin riure! Però si és vital per a tu, fa uns quants anys que contesto per Raquel.
Com a segona apreciació aclarir-te que estàs deixant palès que jo pertanyo a un partit polític, concretament a ERC, o bé que en sóc votant. Ni una cosa ni l’altra. La realitat és que ha estat un error monumental la sortida d’un partit del Govern, del mateix. No per immaduresa només d’un, sinó en tot cas de tots. Inclòs el PSC, del que et suposo votant i militant. Però és igual, en ZP ja fa tractes amb en Mas. Resulteu un xic patètics obviats públicament. Per cert, això de les consultes a les bases, la realitat no és el que a tu et sembla. Encara sort que no ho afirmes, perquè no tens raó.
I com a tercer aclariment, et dono la raó jo a tu. La idea nacionalista i/o independentista no ens porta directament a l’ampliació de l’Estat del Benestar (concepte tràgicament desfasat). Però de ben segur que amb l’Estatut que s’ha pactat tampoc no anem gaire lluny en l’ampliació d’aquest. No tant com anàvem amb l’estatut del 30/09, i això és real. Ésser independentista és voler el millor pel teu país. I aquest no és l’Estat, a no ser que no tinguem clars els conceptes de realitats històriques. O ens hem de creure el rotllo de l’Estat Federal?. Bé, els socialistes tenen una idea força subjectiva del federalisme, així s’entén tot. El federalista Bono, Ibarra, Guerra,....però tampoc no ha tornat la dèria “maragallana” del grup parlamentari propi, oi?. L’aro s’estreny, però encara hi cabeu.
D’altra banda, quan tingui notícies de que la JSC treballa, és a dir, es vegin: aportacions a les iniciatives del consistori, campanyes pròpies, coneguem el vostre treball i/o opinions en algun mitjà,...etc. Llavors et creure. Per ara, tot i que treballeu enormement com dius, gairebé ningú sap de la vostra existència. Però amb arguments i reflexions com les que aquí s’exposen (i parlem de les que exposa l’estimada Primera Secretaria), potser ni cal. S’entén que els papis no us deixin sortir. És més, la regidora de Joventut de Granollers no milita ni a la JSC ni al PSC, així que: o bé no treballeu, o ho feu tan malament que busquen gent responsable fora!. Aquesta canalla sociata,....

Salut

 
A la/es juny 10, 2006 10:46 PM , Anonymous Mertx ha dit...

Benvolguda anónima Raquel,

Només tinc dos minuts i, per tant, no puc ara per a ara donar-te resposta amb calma al que dius, encara que no se si ho mereix. El que si puc fer és preguntar-me i preguntar-te com pot exigir una persona que es respecti a determinats partits polítics i actituds quan no predica amb l'exemple. Els teus comentaris sí que cauen en la crítica fàcil. Com a jove sempre m'ha ofès que es dirigeixin a mi com a "canalla" o els "papis". I trobo que si tu també ets jove, precisament el que hauries de fer és lluitar, en aquest tipus de fòrums, per a que no se'ns tracti d'idiotes. Mal favor li fas a la joventut.

Puc compartir o no les opinions polítiques ben argumentades, però sempre i quan tingui la sensació que amb qui debato és amb un adult no amb qui, sota l'excusa del debat polític, en realitat només demostra una actitud una mica infantil.

Ah! i per cert, la ideologia no és només un carnet, crec que és alguna cosa més, no?

 
A la/es juny 12, 2006 10:59 PM , Anonymous Edu ha dit...

Fa riure que ara els del PSC insultin els d'Esquerrra. Recordeu qui va ressucitar Maragall després de les últimes eleccions catalanes? Era un cadàver políitc, tothom donava per fet que Esquerra pactaria amb CiU... i no. Va fer el tripartit, va donar al PSC el què no havia tingut mai: la Generalitat. I tot això després de perdre unes altres eleccions.
Doncs després de tot això, fan fora a Carod del govern per intentar aconseguir la pau a Espanya (via ZP), fan fora a Esquerra del govern, que ells mateixos van provocar, per dir No a un Estatut mutilat (via ZP) i ara insulten a Esquerra per seguir dient No.
Els votants d'Esquerra (i no sóc pas militant) volem el concert econòmic. Volem els nostres impostos, estem farts que el dèficit fiscal segueixi creixent i creixent dia a dia. Per això votarem No, perquè aquest Estatut no ens assegura el futur econòmic de Catalunya.
I la campanya dels socialistes de l'Estatut és molt lamentable. El PP se'l margina a les eleccions de la tardor. Ara votem el nostre Estatut: el nostre futur. A la tardor el PP s'emportarà una derrota electoral i seguirà marginat al Parlament català. No val barrejar les coses!

Per cert, i ara què toca amiga del PSC? Sociovergència? Que bé... és que sou molt d'esquerres vosaltres, jajaja. L'oasi català tornarà.

 
A la/es juny 15, 2006 4:38 PM , Anonymous Mertx ha dit...

ERC sempre ha pecat del mateix: sempre creu que es la clau de tot. La clau de les negociacions, la clau del govern... Si fossin tant clau el president de la Generalitat seria d'ERC. Ves a saber, potser són tan clau que es que passa és que la resta del país s'equivoca.

Si realment els votants d'Esquerra volen tot això, és molt intel·ligent apostar per quedar-nos com estem. És a dir, l'opció és que com clar, amb el que es proposa no hi ha prou, ens quedem com ara. Però se m'oblidava que són tan clau que aconseguiran un estatut molt millor que el que hi ha. Jo conec gent d'Esquerra, votants de tota la vida que no comparteixen la decisió del seu partit per apostar pel no.

I pel que fa a la campanya del PSC, la veritat, a mi tampoc m'ha agradat l'enfocament, potse calia alguna cosa més en positiu, però em sembla que no eren precisament socialistes els que anaven a liar-la a la porta dels mítings del PP. No se que és pitjor.

I el PSC no és d'esquerres? és que potser ho és més un partit que al seu nom inclou la paraula Esquerra i no li agrada un estatut en gran part perquè no inclou la paraula "nació" a l'articulat?

 
A la/es juny 25, 2006 5:10 PM , Anonymous David ha dit...

Estimada Raquel,

Sé perfectament que la maduresa no es demostra amb el fet de deixar de ser anònim. Però el considero una falta de respecte cap a les persones amb les qui parles i amb les que vols fer una crítica. El meu caràcter no hem permet prendre represàlies per una cosa tan absurda. Només és qüestió d’educació, ja que has entrat en un lloc on s’expressen opinions personals, i per ara ningú s’ha amagat, així que com a mínim, cal mantenir l’educació. I això no només va per tú, sinó per totes les persones que fan el mateix.
Només recorda que per a l’aprovació de l’Estatut, calia un consens el més ampli possible, i és l’únic que s’ha fet, i l’únic per al que hem treballat, per a que aquest nou Estatut, sigui el més representatiu possible de la població catalana. Cal dir-te que totes les negociacions sobre l’Estatut, ja estaven tancades abans de la reunió Zapatero – Mas.
Me n’alegra molt saber que tu també estàs preocupada per la desaparició de l’Estat del Benestar. És una qüestió que ens afecta a tots, i més encara a les clapes de població amb menys recursos. T’aclariré que amb el nou Estatut, per suposat que no s’amplia l’Estat del Benestar. L’Estatut és només el marc legislatiu que permet aquest canvi. Un cop aprovat, la feina de veritat la té el govern i els partits que governen, en fer polítiques i plans que permeti aplicar totes les noves competències aconseguides. I això és aplicable al nou Estatut aprovat, com a la PROPOSTA del 30 de setembre.
Personalment crec que ser independentista a Catalunya, no és voler el millor per Catalunya. A lo millor, sí que és el millor per a un grup de població, però no per a la gran majoria. La independència no té sentit en una Unió Europea cada cop més consolidada, i on les fronteres internes tenen cada cop menys sentit. Aquí no hi ha cap “aro”, sinó llibertat d’expressió, que és molt diferent. El socialisme engloba dins seu molts pensament que no són pas contradictoris entre ells, ja que tots segueixen una mateixa finalitat, aconseguir un major benestar per a la població. I com veig que tú també et preocupes pel benestar de la població, respectot totalment les teves opinions, tot i que no les comparteixo.
Et torno a repetir que el fet de que no se’ns vegi, no significa que no treballem (fas un paral·lelisme incorrecte). JSC Granollers, treballa, i molt, per a fer que els joves tinguem més oportunitats, tant a nivell local com a nivell nacional. Veig que no hem creus, pel simple fet de que no ens has vist. Et puc assegurar que la gent que ha volgut i que vol, sí que ens veu. “No hay más ciego que el que no quiere ver”.
Pel que fa als “papis” que tú anomenes, aclarir-te que JSC és una organització que, tot i que està vinculada al PSC, no pertany al PSC, i tenim total llibertat per treballar independentment, ja que som una organització pròpia. Aquí no hi ha més papis que nosaltres mateixos. A més, barreges coses que desconeixes. La gran majoria de companys que militen a JSC, hem entrat perquè tenim una ideologia en comú, i perquè volem treballar per un projecte per a la població. No hem entrat per aconseguir un lloc de regidor a l’ajuntament, vas molt equivocada. No cal cap càrrec per a lluitar per un projecte i per treballar en conjunt per a aquest. A Catalunya queden moltes coses a millorar, i aquest és el nostre objectiu, millorar, i que aquesta millora sigui a favor de la gran majoria de la població. Però clar, millorar no és fàcil, i no s’aconsegueix en un dia, per això nosaltres continuarem lluitant i treballant, ja sigui sense o amb càrrecs, perquè aquesta és la nostra motivació.

Salut.

 

Publica un comentari

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Pàgina d'inici